loading...
☫گروه مقاومت در برابر شیطان☫
....::: به عشق حضرت هادی ، برای حضرت هادی ، فدای حضرت هادی :::....
https://rozup.ir/up/heiatii/Pictures/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%20%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86%20(2).jpg

هدف ما مقاومت در برابر شیطان بزرگ یعنی آ مریکاست

https://rozup.ir/up/heiatii/Pictures/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%20%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-.jpg

خادم سایبری بازدید : 155 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

، Cyber group promoting chastity and hijab, hijab and chastity, modesty, hijab Gentlemen, posters, flash cards veil, looking, hijab, Islamic fervor, the Islamic veil covering Ladies, cover designs of clothing, Iranian women, Iranian women, wearing hijab, t-shirts , logo veil, the symbol of the veil, covering universities in world terms, the hijab, hijab articles, new Muslims, hijab in the world, Cindy, feminism, male and female relationships, makeup, Hazrat Zahra (SA), the veil in the Qur'an, stamp veil , Statue of hijab, modesty, hijab, social security scheme, the veil, chastity and modesty, ogle, controlled look bad hijab dress, sexual stimulation, lust, Alhjab Alaslamyh, tents, Mqnh, universities, politics, actor, film dress , veil the cinema, Hadith hijab, hijab article, Shyvnyty boycott goods, cosmetics, paint and animation hijab, hijab game, Puzzle Mnch, Satan, war, soft Officer, Cultural Jihad, hijab movies, products, culture, Islam, Yvn, also, Women of My Land, butterfly, butterfly zero point being Ja'farpisheh, cultural and artistic Sryr (Melody water), hair, husband, and defend the holy veil, hijab in other religions, the veil in the world, prayer veil children, prayer tent, Close scarf ways, celebrate, appreciate, to the famous injunction of denying, Esfahan, housecleaner, scarf, veil, hijab graphic design, graphics, veil, photoshop, vector, veil and sports and employment, hijab, athletes wearing hijab عروسک باربی ، barbie ، شوالیه ناتوی فرهنگی

دختر «شیطان»

تأثیرات مخرب عروسک باربی :

بلوغ زودرس ، سوء تغذیه ، مصرف گرایی و تجمل

تغییر ذائقه کودکان ، ارتباط با جنس مخالف ، عادی سازی بی عفتی و ...

 

زیبا و زیبا بودن از ابتدای زندگی بشر مورد توجه و ستایش همگان بوده است .

نگاهی به اسباب بازی فروشی که می اندازم. "عروسک باربی "، تنهااسباب بازی است که از بچگی در این چندین سال اخیر هر دختری به خوبی آن را می شناسد.و دوست دارد چندین مدل از ان را داشته باشد.
عروسکی با اندام کشیده و لاغر اش که برهنگی ، آرایش ، لباس های پر زرق و برقش دل معصوم و پاک هر دختری را به سمت خودش جلب می کند.

به واقع دختر بچه ای که الان الگوییش همین عروسک با این نقش و نگار است و با این دید بزرگ می شود که آدم مانکنی ، عریان ، پر از رنگ و لعاب را زیبایی خود بداند و  با این کار توجه همه را به سوی خود جلب کند.

حال،  چطور در آینده می توان انتظار داشت تا الگو دیگری را در ذهن و فکر دخترانمان بدون جلوگری  جسم و اندام ظاهری ،ترسیم کنیم. و به او بگوییم باطن زیبا، ظاهر زیبا نمی خواهد.وجودی که در حجاب تن باشد با داشتن صفات پسنده الهی با ارزش است.
با اینکه در کشور ما برای جلوگیری از پیشرفت این انحراف غلط ، عروسک های دارا و سارا را تولید کردند ولی این کار به علل مختلفی از جمله : نداشتن زیبایی ظاهری ، عدم تبلیغ درست ان ، نداشتن هویت و رابطه درست این دو عروسک( معلوم نبود این دو عروسک خواهر و برادرن، یا زن و شوهر یا دوست دختر و دوست پسر) نتوانست به سرانجام موفقی دست پیدا کند و هنوز هم باربی در دل کوچک دختران سرزمینمان جا خوش کرده است.
فکر نمیکنید " باربی" به واقع یکی از همین الگوهای غلط تربیتی  است که می تواند با نشان دادن عریانی ، بی حجابی ، مصرف گرایی و... تفکر کودکان امروز و دختران آینده کشورمان را نشانه بگیرد و زیبایی دروغین و شیطانی را برایشان همچون ملکه ای در ذهن و جانشان به یادگار بگذارد تا دیگر هیچ حرف ، سخن ، یا عملی که درستی و پاکی و پاکدامنی دختر مسلمان ایرانی را با خود دارد ، نتواند جایی برای خود داشته باشد و همچنین قدمی دیگری ما را به سمت دعوت شیطان نزدیکترمان کند!؟


"مشخصات باربي:
باربي از مخفف نام باربارا دختر کوچک رئيس کمپاني متل که ابتدا توليد کننده مبلمان و قاب عکس بود گرفته شده و طراح آن جک رايان طراح موشک در پنتاگون بود. که استعداد خاصي در شناخت فرم هيکل زنان داشت اين عروسک تداعي کننده کودک بوده و داراي چهره‌اي معصومانه مي‌باشد در صورتي که نماد يک زن نوزده الي بيست ساله با پاهاي بلند، فيزيک بدني لاغر، قد 195سانتي متر، موي بور، طلايي، گردن باريک و کشيده، گونه‌هاي بر آمده، دماغ و دهان کوچک، چشمان درشت و آبي، لبان پرگوشت، چهره‌اي شاداب، پوست روشن، پيشاني و سري متناسب، کمر باريک و... و لباس‌هاي ظريف و خوش‌رنگ و خوش‌دوخت که محصول هنر دستان بزرگ‌ترين طراحان لباس دنياست با لباس‌هاي متنوع، زيبا و اشرافي که هيچ عروسکي تا به حال به اندازه باربي لباس متنوع به تن نکرده است.
اين عروسک به ظاهر زيبا با تغييرات اساسي از عروسک ليلي که از شخصيت و اندام چهره يک زن خيابانگرد آلماني به نام ليلي است طراحي و توليد شده و هرروز به روزرساني مي‌شود. "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
..........................::: الـلــهم عـجــل لـولـیــک الـفــرج :::..........................

log
log
.....:::کپی مطالب بدون ذکر منبع شرعا حرام میباشد.:::.....
..:.:.:.:هرگونه کپی برداری از قالب شرعا وعرفا حرام وپیگرد قانونی دارد:.:.:..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 301
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,101
  • بازدید ماه : 3,845
  • بازدید سال : 33,198
  • بازدید کلی : 218,122